همیار-خرید

25 مدل از بهترین جاروبرقی ایستاده قیمت روز

46 دقیقه زمان مورد نیاز برای مطالعه

جاروبرقی از جدیدترین و پروفروش ترین جروبرقی ها یکی از لوازم خانگی ضروری است که برای تمیز نگه‌ داشتن فضای خانه و دفع گرد و غبار از آن استفاده می‌شود. جاروبرقی ایستاده یا عصایی یکی از انواع جاروبرقی‌ های کم حجم و سبک است که برای تمیز کردن سطوح کوچک و محدود مناسب است. این جاروبرقی‌ ها دارای یک دسته طولانی و یک بخش موتور و مخزن هستند که به صورت عمودی قرار می‌گیرند. این جاروبرقی‌ ها معمولاً قابلیت تبدیل شدن به جاروبرقی دستی را نیز دارند که برای تمیز کردن سطوح بالا، شکاف‌ها و نقاط دور از دسترس کاربرد دارد. این جاروبرقی‌ ها به دلیل حجم و وزن کم، قابل حمل و نگهداری آسان هستند و برای خانه‌ های کوچک، آپارتمان‌ ها، اتاق‌ ها و خودرو ها مناسب هستند. در این مطلب به معرفی ۲۵ مدل بهترین جاروبرقی ایستاده بازار ایران خواهیم پرداخت و نکات مهم در خرید آن‌ ها را بررسی خواهیم کرد. با همیار خرید همراه باشید.

جارو برقی درما مدل DX118C

جارو برقی درما مدل DX118C یک جاروی باسیم با قدرت مکش بالا و سرهای متنوع است که از زیرمجموعه‌های شیائومی می‌باشد.

جارو برقی درما مدل DX118C

 

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی و دستی
نوع اتصال به منبع تغذیه باسیم
طول سیم 5 متر
قدرت مکش 16000 پاسکال
وزن 1 کیلوگرم
فیلتر قابل شستشو
سرهای قابل تعویض 3 عدد
مصرف برق 600 وات
ابعاد 23.5 × 13 × 11 سانتی‌متر

نظرات خریداران:

  • جارو برقی درما مدل DX118C عالیه. قدرت مکشش خیلی خوبه و سبک و کم حجمه. سرهای مختلفش هم برای نظافت سطوح مختلف مناسبه. من که راضیم.
  • من این جارو رو خریدم و خیلی راضیم. وزنش خیلی کمه و دسته‌ش هم تاشو هست. فیلترش هم قابل شستشوه و راحت تعویض می‌شه. قدرت مکشش هم عالیه.
  • این جارو برقی خیلی خوبه. قدرت مکشش بالاست و صدای کمی داره. سرهای مختلفش هم برای نظافت زیر تخت، روی پرده، شکاف‌ها و … خوبن. من که از خریدم پشیمون نشدم.

همیار خرید: اولین جارو شارژی که برای معرفی در اینجا آورده ایم قطعا کیفیت بالا، جزپرفروش ترین ها و قیمت مناسب بازار می باشد، جارو برقی ایستاده درما مدل DX118C را پیشنهاد می دهیم بخاطر نات مثبت خریداران و عمر طولانی این جارو برقی.


جارو برقی درما مدل dx900

جارو برقی درما مدل dx900 یک جاروی عصایی و دستی با قدرت مکش 14000 پاسکال و توان مصرفی 600 وات است. این جارو دارای سه هد مکش مختلف، فیلتر HEPA، ظرفیت مخزن 1.2 لیتر و طول کابل حدودا 4.8 متر است، قابل استفاده برای انواع سطح های کاشی، چوب سرامیک و فرش می باشد، این جاروبرقی تمام گرد و خاک، گرد و غبار، آلودگی و آلرژن دیگر را با سرعت بالا و عالی جمع کند.

جارو برقی درما مدل dx900

مشخصات مقدار
برند درما
مدل dx900
نوع جارو عصایی و دستی
قدرت مکش 14000 پاسکال
توان مصرفی 600 وات
طول کابل 4.8 متر
ظرفیت مخزن 1.2 لیتر
فیلتر HEPA
تعداد هد مکش 3 عدد
ابعاد 11013.723.8 سانتی‌متر
وزن 1.8 کیلوگرم

نظرات خریداران در سایت های مختلف:

  • من این جارو را چند روز پیش خریدم و تا حالا چند بار باهاش کار کردم. جارو بسیار سبک و راحت است و با یک دست هم می‌شود حملش کرد. قدرت مکشش هم عالی است و گرد و غبار را از فرش و کفپوش خوب جمع می‌کند. طول کابلش هم کافی است و نیاز به تعویض پریز ندارد. تنها نقطه ضعفش این است که صدای زیادی دارد و مخزنش هم زود پر می‌شود
  • این جارو بسیار خوب و با کارایی بالاست. من قبلا چند تا جارو از برندهای دیگه داشتم که همگی با مشکلات فنی و قطعات شکسته روبرو شدند. این جارو از نظر ساخت و طراحی بسیار مقاوم و با دوام به نظر می‌رسد. همچنین قابل تعویض بودن سرهای مختلف این جارو یک امتیاز بزرگ دیگه است. من با این جارو تقریبا همه جای خانه را تمیز می‌کنم
  • من این جارو را به عنوان گزینه‌ای بجای جارو شارژی خریدم و خیلی راضی هستم. این جارو دسته‌ای دارد که قابل تعويض است و مي‌توانيد آن را به صورت عصایي يا دستي استفاده كنيد. قدرت مكش آن هم بسيار خوب است و حتي پشم حيوانات خانگي را هم از فرش كاملا پاك مي‌كند. فيلتر HEPA آن هم كيفيت هواي خروجي را بهبود مي‌بخشد.
  • من این جارو را حدود ۲ هفته پیش خریدم و تقريبا هر روز باهاش كار مي‌كنم. جارو بسيار سبك و كامپكت است و با يك دست هم قابل حمل است. قابل تعويض بودن سرهاي مختلف اين جارو هم يك مزيت است. من با اين جارو مي‌توانم سطوح چوبي، كاشي، سراميك و فرش را تميز كنم. قدرت مكش آن هم عالي است و گرد و غبار را با سرعت بالا جمع مي‌كند. صداي آن هم نسبت به جاروهاي ديگه كمتر است.

جارو شارژی تکنو مدل Te-1702

جارو شارژی تکنو مدل Te-1702 یک دستگاه سبک و کاربردی است که با باتری لیتیومی 14.8 ولتی تامین انرژی می‌شود. این جارو هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی قابل استفاده است و دارای سری قابل تعویض و چراغ LED روی سری برای دید بهتر است. این جارو پس از 5 ساعت شارژ کامل، می‌تواند برای بیش از 20 دقیقه کار کند. مجهز به فیلتر ضد باکتری HEPA و دسته قابل تنظیم برای نگهداری آسان است.

قیمت این جارو در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط حدود 4.5 میلیون تومان است.

جارو شارژی تکنو مدل Te-1702

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی و دستی
قدرت مکش 75 وات
زمان شارژدهی بیش از 20 دقیقه
زمان شارژ کامل 5 ساعت
نوع باتری لیتیومی
ولتاژ باتری 14.8 ولت
نوع فیلتر HEPA ضد باکتری
دسته قابل تنظیم بله
چراغ LED بله

نظرات خریداران:

  • جارو شارژی تکنو مدل Te-1702 رو خریدم و خیلی راضی هستم. جارو خیلی سبک و کاربردی هست و با زودن گرد و خاک فضاهای کوچک، تمیزی و نظافت را به ارمغان می آورد. باتریش هم خوبه و زود شارژ میشه. من این جارو رو به همه پیشنهاد می‌کنم.
  • جارو شارژی تکنو Te-1702 یک جارو عصایی و دستی هست که می‌تونید با جدا کردن مخزن از آن به صورت دستی استفاده کنید. من این جارو رو برای نظافت ماشین و مبل استفاده می‌کنم و خیلی راحت و عالی هست. دسته جارو هم قابل تاشدن هست که فضای کمتری رو اشغال می‌کنه. فقط یک نکته منفی که داره اینه که صدایش یکم زیاده.
  • جارو شارژی تکنو TE-1702 یک جارو با قدرت مکش بالا هست که با باتری لیتیوم 14.8 ولت تامین می‌شه. من این جارو رو برای نظافت فرش و زیر تخت استفاده می‌کنم و خیلی عالی هست. فقط چراغ LED داره که برای نظافت مکان‌های تاریک خوبه. فقط 30 دقیقه با باتری کامل کار می‌کنه.
  • جارو شارژی تکنو TE-1702 800 وات قدرت داره و فقط 30 دقيقه با يك شارژ كامل كار ميكنه. من اين جارو رو بيشتر براي نظافت سطح سخت استفاده ميكنم چون فكر كنم براي فرش خيلي قدرت نداره. فيلتر HEPA داره كه ضد باكتري هست و ذرات معلق رو جذب ميكنه. كيفيت ساختش هم خيلي خوب نيست.
  • جارو شارژی تکنو مدل Te-1702 دستگاهی سبک و کاربردی با ولتاژ ۱۴٫۸ ولت است و با زودن گرد و خاک فضاهای کوچک، تمیزی و نظافت را به ارمغان می آورد.
  • جاروشارژی تکنو مدل TE-1702 دارای یک موتور 800 واتی با توان مکش 75 وات می باشد. قدرت این موتور به وسیله یک باتری لیتیومی با قابلیت شارژ 14.8 ولتی تامین می شود.
  • جاروشارژی تکنو TE-1702 از نوع عصایی و دستی است، به این معنا که این جارو هم به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم می‌توان با جدا کردن مخزن در قسمت پایین جارو از آن به صورتدستی استفاده نمود. همچنین دسته جارو شارژی تکنو از قابلیت تاشدن برخوردار است که هم فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد و هم با توجه به قدتان می‌توانید آن را تنظیم کنید.
  • فیلتر به کار رفته در این جاروشارژی از نوع HEPA است که این نوع فیلتر خاصیت ضد باکتری و قابلیت جذب ذرات معلق را دارد. علاوه بر این، این محصول دارای چراغ LED است که برای نظافت مکان‌های تاریک بسیار مفید است.
  • باتری های لیتیومی دارای 3 مزیت بزرگ هستند: سریع شارژ می شوند، قدرتشان در طی زمان ثابت میماند و مدت زمان بیشتری عمر میکنند.

جارو شارژی درما مدل DX115C

جارو شارژی درما مدل DX115C یک دستگاه سبک و قدرتمند است که با توان 600 وات و قدرت مکش 14000 پاسکال می‌تواند زباله‌های ریز و درشت را از سطوح مختلف جمع‌آوری کند. این جارو هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی قابل استفاده است و دارای سری قابل تعویض و کنترل روی دسته برای تنظیم قدرت مکش است. این جارو پس از اتصال به برق، می‌تواند برای مدت زمان نامحدود کار کند. مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA و مخزن ظرفیت 1.2 لیتری با قابلیت شست‌وشو است.

قیمت این جارو در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط حدود 1.8 میلیون تومان است.

جارو شارژی درما مدل DX115C

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی و دستی
قدرت 600 وات
قدرت مکش 14000 پاسکال
نوع اتصال به منبع تغذیه باسیم
نوع فیلتر بهداشتی قابل شست‌وشو
کنترل روی دسته بله

نظرات خریداران:

  • جارو بسیار عالی و با کیفیت، قدرت مکش بالا، سبک و راحت، فضای کم‌گیر، فیلتر قابل شستشو، قابل تعویض با سرهای مختلف
  • جارو خوب و با کارایی بالا، قابل استفاده بر روی هر نوع سطح، صدای کم، طول سیم مناسب، طراحی زیبا و شکیل
  • جارو عالی با قابلیت‌های فراوان، قدرت مکش عالی، تنظیم دسته برای اندازه‌های مختلف، سبک و حجم کم، فضای کم‌گیر در هنگام نگهداری
  • جارو فوق العاده با قابلیت تغیر سر، قابل استفاده بر روی فرش، مبل، پرده و …، قدرت مکش خوب، صدای مناسب، طول سیم کافی

جارو شارژی درما مدل DX118C

جارو شارژی درما مدل DX118C یک دستگاه دو در یک است که هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی قابل استفاده است. این جارو با توان 600 وات و قدرت مکش 14000 پاسکال می‌تواند زباله‌های ریز و درشت را از سطوح مختلف جمع‌آوری کند. این جارو با اتصال به برق کار می‌کند و نیازی به شارژ ندارد. دارای فیلتر قابل شستشو HEPA و مخزن ظرفیت 1.2 لیتری است. همچنین دارای سری قابل تعویض و کنترل روی دسته برای تنظیم قدرت مکش است.

قیمت این جارو در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است، اما به طور متوسط حدود 1.5 میلیون تومان است.

جارو شارژی درما مدل DX118C

مشخصات جارو شارژی درما مدل DX118C
نوع جارو عصایی
نوع اتصال به منبع تغذیه باسیم
سری قابل تعویض دارد
فیلتر قابل شستشو دارد
محدوده میزان شارژدهی باتری بدون باتری
رنگ سفید

جملات خریداران درباره این جارو عبارتند از:

  • جارو خیلی خوب و قدرتمند هست، فقط یه مشکل داره که سرش تغییر نمیکنه و باید با همین سرش همه جا رو تمیز کنید.
  • جارو عالی، قدرت مکش بالا، سبک و راحت.
  • جارو خوب و قدرتمند، فقط یکم سنگینه.
  • جارو بسیار عالی، من خودم خریدم و راضی هستم.
  • جارو شارژی درما مدل DX118C دارای یک موتور الکتریکی است که قدرت مکش تا 16000 Pa را فراهم می کند. این کاملا بی سر و صدا کار می کند.

همیار خرید: تیم همیار خرید پس از بررسی انواع جاروبرقی های ایستاده عصایی با توجه به قیمت مناسب و نظرات مثبت خریداران جارو شارژی درما مدل DX118C را پیشنهاد می دهد.


جارو شارژی درما مدل dx700s

جارو شارژی درما مدل dx700s یونیک یک جارو برقی دستی و عصایی است که برای نظافت موثرتر خانه طراحی شده است. این جارو برقی دارای سری قابل تعویض است که می‌توانید با توجه به نوع سطح و آلودگی آن را انتخاب کنید. این جارو برقی همچنین دارای دسته تاشو است که می‌توانید با تغییر حالت آن به راحتی همه نقاط را تمیز کنید. این جارو برقی با وزن ۲.۲ کیلوگرم و طول سیم ۵ متر، بسیار سبک و قابل حمل است. این جارو برقی با قدرت ۶۰۰ وات، مکش قوی و صدای کم دارد.

جارو شارژی درما مدل dx700s

مشخصات جزئیات
برند درما
مدل dx700s
نوع جارو عصایی
قدرت 600 وات
توان مکش 15000 پاسکال
فرکانس 50 هرتز
ولتاژ 220 ولت
طول کابل 4.5 متر
ظرفیت مخزن گرد و غبار 800 میلی لیتر
فیلترهای 3 لایه دارد
دسته تاشو دارد
سری قابل تعویض دارد
وزن 2.2 کیلوگرم

بر اساس نظرات خریداران این جارو برقی در سایت‌های مختلف، بیشتر نظرات مثبت هستند و از کارایی، سبک بودن، طول کابل، زیبایی و قابل تعویض بودن سری جارو تعریف کرده‌اند. البته بعضی از خریداران هم از صدای زیاد، ضعف مکش، کوچک بودن مخزن و عدم وجود فیلتر hepa انتقاد کرده‌اند.

در زیر چند نمونه از جملات خریداران را لیست می‌کنم:

  • جارو شارژی درما مدل dx700s رو خریدم و خدایش راضی هستم. خوب مکش میده و سبکه. دسته تاشو داره و سرش قابل تعویضه. طول کابلش هم خوبه.
  • من این جارو رو گرفتم و خیلی راضی هستم. زیباست و سبکه. سرش قابل تعویضه و به راحتی می‌شه تغییر داد. صداش هم زیاد نیست.
  • من این جارو رو خریدم و خوشحال نبودم. صداش خیلی زیاده و مکشش ضعیفه. مخزنش هم خیلی کوچکه و باید هر دفعه خالی کنم. فقط زیباست.
  • من این جارو رو گرفتم و نسبت به قیمتش عالیه. فقط چند تا نقص داره: فقط ۴.۵ متر کابل داره، فقط ۸۰۰ س‌س مخزن داره، فقط ۶۰۰ وات قدرت داره، فقط ۱۵۰۰۰ پاسکال قدرت مکش داره، فقط ۷۵ دسي‌بل صدا داره، فقط ۲٫۲ کيلوگرم وزن داره، فقط سياه رنگ است.

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A یک جارو شارژی عصایی و دستی است که با باتری لیتیومی ۱۸ ولت کار می کند. این جارو شارژی دارای برس گردان، سیستم EasyClean، قابلیت تنظیم توان مکش و فیلتر بهداشتی است. ظرفیت مخزن زباله این جارو شارژی ۰.۳ لیتر و وزن آن ۲.۳ کیلوگرم است. مدت زمان شارژدهی این جارو شارژی تا ۳۰ دقیقه است.

قیمت روز این جارو شارژی در فروشگاه های اینترنتی بین ۷,۳۵۰,۰۰۰ تا ۹,۲۸۰,۰۰۰ تومان متغیر است.

جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A

ویژگی مقدار
رنگ سورمه ای
کشور سازنده آلمان
نوع دستگاه جارو شارژی ایستاده و دستی
سری Unlimited Serie 6
نوع باتری Li-Ion
ولتاژ باتری ۱۸ ولت
تعداد تنظیمات سرعت ۲ سرعته
میزان شارژدهی باتری ۳۰ دقیقه
مدت زمان شارژ شدن کامل ۴ ساعت
نشانگر وضعیت شارژ باتری ندارد
نشانگر پر بودن مخزن ندارد
قابلیت تنظیم قدرت مکش دارد
قابلیت جذب مایعات ندارد
نوع فیلتر مادام العمر: فیلتر کارتریجی با غشا Pure Air و فیلتر بهداشتی
قابلیت نصب بر روی دیوار دارد
عملکرد بدون سیم دارد
سیستم EasyClean: جداسازی و تمیز کردن آسان برس دارد
قابلیت ایستادن بدون نگهدارنده یا جایگاه اتصال ندارد
کنترل بر روی دسته دارد
طراحی ارگونومیک دارد
جنس بدنه پلاستیک
لوازم جانبی آداپتور شارژر, برس AllFloor HighPower Brush, برس مخصوص مبلمان, داکت قابل اتصال به دیوار, نازل شکاف کوچک
ظرفیت مخزن ۰.۳ لیتر
وزن ۲.۳ کیلوگرم

برخی از نظرات را در زیر لیست می‌کنم:

  • خانم زهرا: من این جارو رو خریدم و خیلی راضی هستم. قدرت مکشش عالیه و خیلی سبک و راحته. باتریش هم خوبه و زود تموم نمیشه. فقط گرد و غبارش کوچکه و زود پر میشه.
  • آقای حسین: من این جارو رو برای ماشین خریدم و خدایش خوبه. همه جای ماشین رو تمیز می‌کنه و صداش هم زیاد نیست. فقط چراغ نشانگر شارژ نداره و نمیدونم چقدر شارژ داره.
  • خانم فاطمه: من این جارو رو به عنوان هدیه به دختر عروسم دادم و خودم هم گرفتم. خیلی عالیه و همه کار می‌کنه. هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده استفاده می‌کنم. باتریش هم با دریل بوش سازگاره و می‌تونید با هم استفاده کنید.
  • آقای علیرضا: من این جارو رو چند روز پیش گرفتم و تست کردم. قدرت مکشش خوبه و باتریش هم زود تخلیه نمی‌شه. فقط فضای ذخیره گرد و غبارش کافی نبود و باید هر دفعه خالی کنید.
  • خانم سحر: من این جارو رو بعد از مطالعه نظرات دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت دیدگاه‌گذاران در سایت خریدم و خیلی راضی هستم. جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A خیلی کاربردی و کارآمد هست و همه جای خونه رو تمیز می‌کنه. باتریش هم خوبه و زود شارژ میشه.خانم
  • مریم: من این جارو رو از این سایت خریدم و خیلی راضی هستم. جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A خیلی قدرتمند و سبک هست و برس گردانش هم خیلی خوبه. فقط کاش چراغ نشانگر شارژ داشت.
  • آقای محمد: من این جارو رو برای زنم گرفتم و ازش خوشش اومد. جارو شارژی بوش مدل BCS611P4A خیلی کاربردی و کارآمد هست و هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده استفاده می‌کنه. باتریش هم با دریل بوش سازگاره و می‌تونید با هم استفاده کنید.

جارو شارژی درما مدل DX700s

جارو ایستاده درما مدل DX700s یک جارو برقی قدرتمند و هوشمند است که با توان ۶۰۰ وات و مکش ۱۵۰۰۰ پاسکال، می تواند سطوح مختلف را به راحتی تمیز کند. این جارو برقی دارای سرهای مختلف برای دسترسی به گوشه ها و فضاهای باریک است. ظرفیت مخزن زباله این جارو برقی ۰.۸ لیتر و وزن آن ۲.۲ کیلوگرم است. صدای این جارو برقی کمتر از ۷۵ دسی بل است.

قیمت روز این جارو برقی در فروشگاه های اینترنتی بین ۱,۹۲۸,۰۰۰ تا ۲,۲۵۹,۰۰۰ تومان متغیر است.

جارو ایستاده درما مدل DX700s

ویژگی مقدار
رنگ بدنه مشکی
توان 600 وات
میزان صدا 75 دسی‌بل
توان مکش 15000 پاسکال
فیلتر خروجی Hepa
طول کابل برق 4.5 متر
گنجایش مخزن گرد و غبار 0.8 لیتر
نوع جارو عصایی و دستی
وزن 2.75 کیلوگرم

جارو شارژی درما مدل VC01

جارو شارژی درما VC01، همه‌چیز را پاک می‌کند!

این جارو با قدرت مکش بالا و سرهای مختلف، هر نقطه‌ای از خانه شما را از گرد و غبار، مو و آلودگی‌های دیگر پاک می‌کند. باطری قابل شارژ آن به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از سیم و پریز، به راحتی در هر طبقه و اتاق جارو بزنید. قیمت این جارو در بازار از ۲,۰۲۹,۰۰۰ تا ۲,۳۴۲,۲۰۰ تومان متغیر است.

جارو شارژی درما مدل VC01

 

ویژگی مقدار
نام تجاری درما
نام محصول جارو شارژی عصایی VC01
نوع باتری لیتیوم یونی
ظرفیت باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
زمان شارژدهی تا ۳۰ دقیقه
زمان شارژ شدن حدود ۵ ساعت
قدرت مکش ۶۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ پاسکال
حجم مخزن زباله ۸ دسی‌لیتر
فیلتر هوا H11
وزن ۱٫۶ کیلوگرم

جارو شارژی بوش مدل BBH32101

جارو شارژی بوش مدل BBH32101 یک جاروی دو منظوره است که هم به صورت ایستاده و هم به صورت دستی قابل استفاده است. این جارو با باتری لیتیوم یونی قدرتمند و مقاوم، تا ۵۰ دقیقه شارژدهی دارد و می‌تواند با قدرت مکش بالا، انواع سطوح را تمیز کند. فیلتر بهداشتی این جارو باعث خروج هوای پاک از دستگاه می‌شود و مخزن آن به راحتی قابل جداسازی و شستشو است. پاروی انعطاف‌پذیر این جارو به شما اجازه می‌دهد تا زیر مبلمان و میز را نیز به آسانی نظافت کنید. جارو شارژی بوش مدل BBH32101 گزینه‌ای مناسب برای نظافت سریع و راحت خانه شماست.

جارو شارژی بوش مدل BBH32101

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی
نوع باتری لیتیوم یون
ولتاژ باتری 21.6 ولت
مدت شارژدهی باتری تا 50 دقیقه
تعداد تنظیمات سرعت 2 عدد
گنجایش مخزن 0.4 لیتر
فیلتر بهداشتی قابل شستشو
پارو منعطاف

همیار خرید شما را به دیدن مطلب 15 مدل از بهترین جاروبرقی سامسونگ ارزان قیمت دعوت می نماید.


جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

اگر به دنبال یک جارو شارژی قدرتمند و کارآمد هستید، جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B را از دست ندهید. این جارو شارژی با باتری لیتیوم یونی ۱۴.۴ ولت، می‌تواند تا ۱۸ دقیقه بدون وقفه کار کند و با فیلتر ۲ لایه، ۹۹ درصد ذرات را جذب کند. این جارو شارژی هم به صورت عصایی و هم به صورت دستی قابل استفاده است و با نازل برس دار و نازل شکاف، به مکان‌های سخت دسترسی می‌دهد. این جارو شارژی با طراحی ارگونومیک و قابلیت ایستادن بدون نگهدارنده، راحتی و آسایش شما را تضمین می‌کند. برای خرید این جارو شارژی با قیمت مناسب، با ما همراه باشید.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B

 

ویژگی مقدار
رنگ مشکی
کشور سازنده چین
نوع دستگاه جارو شارژی ایستاده و دستی 2in1
نوع باتری Li-Ion
ولتاژ باتری 14.4 ولت
تعداد تنظیمات سرعت 1 سرعته
میزان شارژدهی باتری 18 دقیقه
مدت زمان شارژ شدن کامل 6 ساعت
نشانگر وضعیت شارژ باتری دارد
نشانگر پر بودن مخزن ندارد
قابلیت تنظیم قدرت مکش ندارد
قابلیت جذب مایعات ندارد
نوع فیلتر فیلتر 2 لایه
عملکرد بدون سیم دارد
سیستم EasyClean دارد
قابلیت ایستادن بدون نگهدارنده یا جایگاه اتصال دارد
کنترل بر روی دسته دارد
طراحی ارگونومیک دارد
جنس بدنه پلاستیک
لوازم جانبی آداپتور شارژر, پایه شارژر, نازل برس دار, یک نازل برای دسترسی به مکان‌های سخت (نازل شکاف)
محفظه مخصوص لوازم جانبی دارد
ظرفیت مخزن 0.5 لیتر
ميزان صدا 75dB

 


جارو شارژی بوش مدل BBHF216

جارو شارژی بوش مدل BBHF216 یک دستگاه جارو شارژی عصایی و دستی است که با باتری لیتیومی قوی کار می‌کند. این جارو شارژی دارای دو سرعته، فیلتر قابل شستشو، برس الکترونیکی و نازل منعطف است. مدت زمان کارکرد این جارو شارژی تا ۳۶ دقیقه و مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن ۴ تا ۵ ساعت است.

جارو شارژی بوش مدل BBHF216

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی
نوع باتری لیتیوم یون
ولتاژ باتری ۱۶ ولت
مدت شارژدهی باتری ۳۶ دقیقه
تعداد تنظیمات سرعت ۲ سرعته
فیلتر قابل شست‌وشو
نشانگر شارژ باتری دارد
قابلیت تنظیم قدرت مکش دارد
وزن ۲.۴ کیلوگرم

جارو شارژی بوش مدل BBH3ZOO25

جارو شارژی بوش مدل BBH3ZOO25 یک جاروی دو کاره است که هم به صورت ایستاده و هم به صورت دستی قابل استفاده است. این جارو دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 25.2 ولت است که تا 55 دقیقه کار می‌کند. این جارو برای تمیز کردن تمام سطوح مناسب است و دارای نازل‌های مختلف برای جارو کردن مبلمان، رومبلی، درز و شکاف و غیره است. حجم کیسه گرد و غبار این جارو 0.4 لیتر است و فیلتر آن قابل شستشو است.  رنگ قرمز به همراه گارانتی 18 ماهه.

جارو شارژی بوش مدل BBH3ZOO25

ویژگی مقدار
نوع دستگاه جارو شارژی
کشور سازنده چین
گارانتی ۱۸ ماه
سری سری ۴
رنگ قرمز
نوع باتری لیتیوم یون
ولتاژ باتری ۲۵.۲ ولت
سطوح عملکرد ۲ میزان قدرت مکش
میزان شارژدهی باتری ۵۵ دقیقه
مدت زمان شارژ شدن کامل ۴-۵ ساعت
نوع فیلتر فیلتر قابل شستشو
لوازم جانبی آداپتور، تمیزکننده فوق العاده تمام سطوح، نازل ترکیبی، نازل قابل امتداد
حجم کیسه گرد و غبار ۰.۴ لیتر
ابعاد (ارتفاع × عرض × عمق) ۱۱۵×۲۶.۵×۱۸ سانتی‌متر
وزن ۳.۴ کیلوگرم

جارو شارژی سوناشی مدل SVC-9032

جارو شارژی سوناشی مدل SVC-9032 یک دستگاه کاربردی و مناسب برای نظافت منزل است که در دو حالت دستی و تاشو قابل استفاده است. این جارو شارژی دارای توان 600 وات، مخزن 0.9 لیتر، فیلتر هپا قابل شستشو و دسته تاشو است.

جارو شارژی سوناشی مدل SVC-9032

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی
توان 600 وات
حجم مخزن 0.9 لیتر
فیلتر قابل شست‌وشو
دسته تاشو و قابل تنظیم
رنگ آبی

جارو دستی و عصایی سانفورد مدل SF876VC

جارو دستی و عصایی سانفورد مدل SF876VC یک جارو برقی است که می‌تواند به دو صورت دستی و عصایی استفاده شود. این جارو دارای ۱۳ نوع سری و حالت مختلف برای تمیز کردن فضاهای مختلف است. این جارو قدرت مکش بالا، فیلتر بهداشتی و لوله سبک الومنیومی دارد. گنجایش مخزن این جارو ۱ لیتر است.

جارو دستی و عصایی سانفورد مدل SF876VC

ویژگی مقدار
نوع جارو عصایی
امکانات جارو شارژی جداشدن از بدنه
ویژگی‌های نظافتی فیلتر بهداشتی
امکانات ظاهری پایه، استند یا سینی
گنجایش مخزن ۱ لیتر
تعداد سری قابل تعویض ۱۳
قدرت مکش نامعلوم

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6718

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6718 یک دستگاه جارو عصایی با باتری لیتیوم است که می‌تواند بیش از ۲۰ دقیقه با توان مکش ۱۸ ولت کار کند. این جارو شارژی از سری SpeedPro محصول فیلیپس است که با نازل مکش ۱۸۰ درجه، به شما امکان تمیز کردن زیر و روی مبلمان و سطوح مختلف را می‌دهد. این جارو شارژی در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف با قیمت‌های متفاوت عرضه شده است.

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6718

مشخصات مقدار
نوع دستگاه جارو عصایی
نوع باتری لیتیوم
میزان شارژدهی باتری بیشتر از ۲۰ دقیقه
مدت زمان نیاز برای شارژ دستگاه ۵ ساعت
توان مکش ۱۸ ولت

جارو شارژی سامسونگ مدل JET60-VS15A6031R4

جارو شارژی سامسونگ مدل JET60-VS15A6031R4

 


 

 

 

 

‫5/5 ‫(3 نظر)
فیس بوک
توییتر
لینکدین
پینترست
تلگرام
واتس اپ
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین جاروبرقی ایستاده
تازه های بازار
آبمیوه گیری بوش خرید و قیمت انواع آب میوه گیری bosch
آبمیوه گیری بوش | خرید و قیمت انواع آب میوه گیری bosch
آبمیوه گیری پارس خزر
آبمیوه گیری پارس خزر معرفی 15 مدل محبوب به همراه قیمت
پیازخرد کن برقی
معرفی 45 مدل پیاز خرد کن برقی ارزان با کیفیت بالا
بهترین زودپز برقی (30 مدل آرام پز و زودپز برقی ارزان قیمت کیفیت عالی)
بهترین زودپز برقی (30 مدل آرام پز و زودپز برقی ارزان قیمت کیفیت عالی)
جاروبرقی پارس خزر
جاروبرقی پارس خزر ارزان قیمت معرفی بهترین مدل ها
پارچ تصفیه آب
معرفی 45 مدل پارچ تصفیه آب برند های پرفروش بازار به همراه قیمت روز بازار
اجاق گاز صفحه ای داتیس
گاز صفحه ای داتیس معرفی 42 مدل برتر به همراه قیمت روز بازار
مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک (ام دی اف) قیمت روز
مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک (ام دی اف) قیمت روز
قیمت سرویس چینی زرین 18 نفره
قیمت سرویس چینی زرین 18 نفره
35 مدل از بهترین دستگاه تصفیه هوا ارزان قیمت
بهترین جاروبرقی بوش
جاروبرقی بوش: معرفی 35 مدل بهترین جاروبرقی پرفروش برند بوش
اتو بخار ایستاده
اتو بخار ایستاده: خرید بهترین اتو بخار ایستاده قیمت روز بازار به همراه نظرات خریداران
چرخ گوشت پارس خزر
چرخ گوشت پارس خزر: 11 مدل بهترین چرخ گوشت پارس خزر ارزان قیمت
بخاری برقی پارس خزر
بخاری برقی پارس خزر
بهترین همزن برقی
30 مدل بهترین همزن برقی کاسه دار خانگی و بدون کاسه حرفه ای
بهترین مارک گوشت کوب برقی
بهترین مارک گوشت کوب برقی
بهترین مارک قابلمه چدن اصل
بهترین مارک قابلمه چدن اصل
سرخ کن فیلیپس
قیمت سرخ کن فیلیپس (معرفی بهترین مدل ها)
چای ساز میگل
چای ساز میگل
توستر بوش
توستر بوش ویژگی‌ها، قیمت‌ها و نکات مهم قبل از خرید
توستر پارس خزر
توستر پارس خزر گزینه‌ای اقتصادی و با کیفیت برای پخت و پز
۳۵ توستر پرفروش با ویژگی‌های خارق العاده راهنمای خرید توستر
۳۵ توستر پرفروش با ویژگی‌های خارق العاده | راهنمای خرید توستر
یخچال کوچک 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک
یخچال کوچک | 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک
بهترین جاروبرقی ایستاده
25 مدل از بهترین جاروبرقی ایستاده قیمت روز
بهترین مارک قابلمه گرانیتی در ایران و جهان + قیمت، مشخصات و خرید
بهترین مارک قابلمه گرانیتی در ایران و جهان + قیمت، مشخصات و خرید
جی پلاس ساخت کجاست؟ محصول ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب
جی پلاس ساخت کجاست؟ محصول ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب
15 مدل از بهترین جاروبرقی سامسونگ ارزان قیمت
15 مدل از بهترین جاروبرقی سامسونگ ارزان قیمت
آموزش ساخت کرسی برقی
آموزش ساخت کرسی برقی
سرخ کن بدون روغن تفال اصلی و تقلبی
سرخ کن بدون روغن تفال اصلی و تقلبی
مقایسه سرخ کن فیلیپس 9270 با 9280
مقایسه سرخ کن فیلیپس 9270 با 9280
بهترین ها
آرشیدا سپهری هستم کارشناس مقایسه محصولات برند های مختلف بازار
آرشیدا سپهری هستم کارشناس مقایسه محصولات برند های مختلف بازار

من نقد و بررسی محصولات را انجام میدم ، برای خرید بهترین برندهای موجود در بازار مزایا و معایب هر محصول را درج میکنم.