همیار-خرید

یخچال کوچک | 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک

28 دقیقه زمان مورد نیاز برای مطالعه

یخچال کوچک (یخچال کوچک هتلی) یا مینی بار یکی از وسایل مورد نیاز برای محیط های کوچک و محدود است. این نوع یخچال ها معمولا در هتل ها، دفاتر کار، آپارتمان ها، دانشگاه ها و سایر مکان هایی که فضای کمی برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی دارند، استفاده می شوند. یخچال کوچک هتلی بدون برفک دارای ابعاد کمتر و ظرفیت کمتر از یخچال های معمولی است، اما به طور کلی عملکرد و قابلیت های آنها با یخچال های بزرگ تفاوت چندانی ندارد. در این مقاله به معرفی 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک خواهیم پرداخت.

یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

این یخچال با ابعاد خارجی 800540440 میلی متر و حجم مفید کل 80 لیتر، یک گزینه مناسب برای فضاهای کوچک است. این یخچال دارای دستگیره تعبیه شده روی در، سبد قابل جابجایی، روشنایی ال ای دی و قفسه شیرینگ است. این یخچال با استفاده از گاز مبرد R600 و توان اکتیو 110 وات، دارای رده انرژی +A است. وزن ناخالص این یخچال 25 کیلوگرم و وزن خالص آن 22 کیلوگرم است.

یخچال ایستکول مدل TM-835-80
یخچال ایستکول مدل TM-835-80

نظرات خریداران یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80:

  • نظر خریداری با نام کاربری mohammad در تاریخ ۱402/۰2/۰۵:
    • عنوان: عالی
    • متن: بسیار عالی و کاربردی و کم جا و کم مصرف
    • امتیاز: ۵ ستاره
  • نظر خریداری با نام کاربری saeed در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۴:
    • عنوان: کوچولو ولی پرکار
    • متن: سلام. من این یخچال رو برای دفتر کار خریدم. خیلی کوچولو و جمع و جوره ولی فضای داخلش خوبه. گنجایشش هم برای چند نفر کافیه. صداش هم زیاد نیست. رنگش هم خوشگله. تا حالا مشکلی باهاش نداشتم.
    • امتیاز: ۴ ستاره
  • نظر خریداری با نام کاربری zahra در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۶:
    • عنوان: کارآمد
    • متن: سلام. من این یخچال رو برای آزمایشگاه خودم گرفتم. خیلی کارآمد و عملیه. فضای داخلش هم مناسبه. تنظیم دماش هم راحته. تا الان راضی بودم ازش.
    • امتیاز: ۴ ستاره
یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80
یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

یخچال هتلی 9 فوت سپیدار مدل SP-919

این یخچال با ابعاد خارجی 1265555 سانتی متر و حجم کل 171 لیتر، مناسب برای نگهداری نوشیدنی ها و محصولات لبنی است. این یخچال دارای درب شفاف شاتر، قفسه فلزی قابل تنظیم، روشنایی ال اید دی، قفل درب و ترموستات الکترونیکی است. این یخچال با استفاده از گاز مبرد R134a و توان اکتیو 120 وات، دارای رده انرژی A+ است. وزن ناخالص این یخچال 44.1 كیلوگرم و وزن خالص آن 40 كیوگرم است.

یخچال هتلی 9 فوت سپیدار مدل SP-919
یخچال هتلی 9 فوت سپیدار مدل SP-919

نظرات خریداران یخچال هتلی 9 فوت سپیدار مدل SP-919:

  • محمد (۱402/۰1/۲۴): خوب بود ولی فکر کنم قابل بهبود باشه
  • سعید (۱401/۰9/۲۳): خوش ساخت و زیباست. صدای کمپرسورش هم خوب است.
  • سمیرا (1401/۰3/۱۸): من تقریبا دو هفته است که خریدم و راضی هستم. فضای داخلی خوب و مناسب است. صدای کمپرسور هم زیاد نیست.
  • علیرضا (۱۳۹۹/۰۵/۲): من تقریبا دو ماه پیش خریدم و الان فریزرش خراب شده. پشتیبانی هم جواب نمیده.
  • حسین (۱۳۹۹/۰۴/۲۸): منظور از هتلی چیه؟ این چقدر سروصدا میده. همش داره بالا پایین میره

یخچال كوچك هتلی سیلور مدل SL-403

این یخچال با ابعاد خارجی 475760 سانتی متر و حجم كلی حدودی 50 لیتر، یكی از كوچك‌ترین یخچال‌های بازار است. این یخچال دارای سیستم جذبی كاملا بی صدا، روشنایی ال ای دی، قفسه قابل جابجایی و درب شفاف است. این یخچال با استفاده از گاز مبرد آمونیاك و توان اكتیو 65 وات، دارای رده انرژی A است. وزن ناخالص این یخچال 18 كیلوگرم و وزن خالص آن 16 كیلوگرم است.

یخچال كوچك هتلی سیلور مدل SL-403
یخچال كوچك هتلی سیلور مدل SL-403

نظرات خریداران یخچال كوچك هتلی سیلور مدل SL-403:

  • نظر خریدار با نام محمد:
    • امتیاز: 5 ستاره
    • مزایا: کوچک و جمع و جور، سرد کننده عالی، قفسه های شیشه ای، قابل حمل، قیمت مناسب
    • معایب: فریزر کوچک، صدای زیاد
    • نظر: من این یخچال را برای دفتر کار خود خریدم و بسیار راضی هستم. اندازه آن مناسب است و ظاهر زیبایی دارد. قفسه های شیشه ای بسیار محکم و تمیز هستند. درب شیشه ای هم باعث می شود که بتوانید محتوای داخل را به راحتی ببینید. سرد کننده عالی است و نوشیدنی ها را خنک می کند. فقط فریزرش کوچک است و نمی توانید چندین چیز را در آن قرار دهید. صدای آن هم زمانی که روشن می شود زیاد است ولی به مرور کمتر می شود. در کل با توجه به قیمت مناسبش، گزینه خوبی است.
  • نظر خریدار با نام سارا:
    • امتیاز: 4 ستاره
    • مزایا: کوچک و جذاب، سبک و قابل حمل، قفسه های شکستنی نشدن، سرو صدای پائین
    • معایب: فضای کم، فریز كوچك
    • نظر: من این یخچال را برای خانه خود خریدم چون فضای زیر سینک آشپزخانه خالی بود و فقط جای 50 لیترویی داشت. ظاهرش خیلی جذاب و كلاسیك است. قفسه های شیشه ای كاملاً شكستنی نیستند و تحمل بار خیلی خوبی دارند. صدای كولرو كاملاً پائین است و حتی در حالت سیلنس شب هم صدایی ندارد. فضای داخلی كافی است برای نگهداری مواد غذایی كم حجم و نوشیدنی ها. فریزرش هم كوچك است ولی برای یخ و یك یا دو بسته چیز كوچك كافی است. من راضی هستم از خریدم.
  • نظر خریدار با نام علی:
    • امتیاز: 3 ستاره
    • مزایا: کیفیت ساخت خوب، سرد کننده قوی، قفسه های شیشه ای
    • معایب: فریزر بدون درب، صدای زیاد، قیمت بالا
    • نظر: من این یخچال را برای اتاق خوابگاه خود خریدم. کیفیت ساختش خوب است و جنس بدنه و قفسه های شیشه ای محکم است. سرد کننده قوی است و در زمان کم محتوای داخل را خنک می کند. ولی فریزرش بدون درب است و این باعث می شود که برفک بزند و گرمای داخل را تاثیر بدهد. صدای آن هم زیاد است و مخصوصا در شب اذیت می کند. قیمتش هم به نظرم بالاست برای یک یخچال کوچک. من توقع بیشتری داشتم.
یخچال سیلور مدل SL-403
یخچال سیلور مدل SL-403

یخچال هتلی 7 فوت سیلور مدل SL-707

یخچال هتلی 7 فوت سیلور مدل SL-707 با ابعاد خارجی 1065555 سانتی متر و حجم کل 140 لیتر، مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی ها و محصولات غذایی است. این یخچال دارای درب شفاف شاتر، قفسه فلزی قابل تنظیم، روشنایی ال اید دی، قفل درب و ترموستات الکترونیکی است. این یخچال با استفاده از گاز مبرد R134a و توان اکتیو 120 وات، دارای رده انرژی A+ است. وزن ناخالص این یخچال 40 كیلوگرم و وزن خالص آن 36 كیلوگرم است.

یخچال هتلی 7 فوت سیلور مدل SL-707
یخچال هتلی 7 فوت سیلور مدل SL-707

نظرات خریداران یخچال هتلی 7 فوت سیلور مدل SL-707:

  • نظر خریدار با نام حسین:
    امتیاز: 5 ستاره
    مزایا: کوچک و جمع و جور، سرد کننده عالی، قفسه های شیشه ای، قابل حمل، قیمت مناسب
    معایب: فریزر کوچک، صدای زیاد
    نظر: من این یخچال را برای هتل خود خریدم و بسیار راضی هستم. اندازه آن مناسب است و ظاهر زیبایی دارد. قفسه های شیشه ای بسیار محکم و تمیز هستند. درب شیشه ای هم باعث می شود که بتوانید محتوای داخل را به راحتی ببینید. سرد کننده عالی است و نوشیدنی ها را خنک می کند. فقط فریزرش کوچک است و نمی توانید چندین چیز را در آن قرار دهید. صدای آن هم زمانی که روشن می شود زیاد است ولی به مرور کمتر می شود. در کل با توجه به قیمت مناسبش، گزینه خوبی است.
  • نظر خریدار با نام فاطمه:
    امتیاز: 4 ستاره
    مزایا: کوچک و جذاب، سبک و قابل حمل، قفسه های شکستنی نشدن، سرو صدای پائین
    معایب: فضای کم، فریز كوچك
    نظر: من این یخچال را برای خانه خود خریدم چون فضای زیر سینک آشپزخانه خالی بود و فقط جای 7 فوت داشت. ظاهرش خیلی جذاب و كلاسیك است. قفسه های شیشه ای كاملاً شكستنی نیستند و تحمل بار خیلی خوبی دارند. صدای كولرو كاملاً پائین است و حتی در حالت سیلنس شب هم صدایی ندارد. فضای داخلی كافی است برای نگهداری مواد غذایی كم حجم و نوشیدنی ها. فریزرش هم كوچك است ولی برای یخ و یك یا دو بسته چیز كوچك كافی است. من راضی هستم از خریدم.
  • نظر خریدار با نام مهدی:
    امتیاز: 3 ستاره
    مزایا: کیفیت ساخت خوب، سرد کننده قوی، قفسه های شیشه ای
    معایب: فریزر بدون درب، صدای زیاد، قیمت بالا
    نظر: من این یخچال را برای اتاق خوابگاه خود خریدم. کیفیت ساختش خوب است و جنس بدنه و قفسه های شیشه ای محکم است. سرد کننده قوی است و در زمان کم محتوای داخل را خنک می کند. ولی فریزرش بدون درب است و این باعث می شود که برفک بزند و گرمای داخل را تاثیر بدهد. صدای آن هم زیاد است و مخصوصا در شب اذیت می کند. قیمتش هم به نظرم بالاست برای یک یخچال کوچک. من توقع بیشتری داشتم.

یخچال هتلی 3 فوت سامسونگ مدل RR35H6110SS

این یخچال دارای درب فلزی ضد زنگ، قفسه شیرینگ قابل تنظیم، روشنایی ال اید دی، قفل درب و ترموستات الکترونیکی است. یخچال هتلی 3 فوت سامسونگ با استفاده از سامسونگ دیجیتال اینورتر کمپرسور و توان مصرفی 112 کیلو وات ساعت در سال، دارای رده انرژی A++ است. وزن ناخالص این یخچال 69 كیلوگرم و وزن خالص آن 63 كیلوگرم است.

یخچال 3 فوت سامسونگ مدل RR35H6110SS
یخچال 3 فوت سامسونگ مدل RR35H6110SS

یخچال هتلی 5 فوت سامسونگ مدل RR39M7140WW

حجم كل 385 لیتر، مناسب مغازه و محیط کار می باشد. این یخچال دارای درب فلزی سفید، قفسه شیرینگ قابل تنظیم، روشنایی ال‌ای‌دی، قفل درب و ترموستات الکترونیکی است. یخچال هتلی 5 فوت سامسونگ مدل RR39M7140WW با استفاده از سامسونگ دیجیتال اینورتر کمپرسور و توان مصرفی 118 کیلو‌وات‌ساعت در سال دارای رده انرژی A++ است. وزن ناخالص این یخچال 70 كیلوگرم و وزن خالص آن 64 كیلوگرم است.

يخچال هتلی 5 فوت سامسونگ مدل RR39M7140WW
يخچال هتلی 5 فوت سامسونگ مدل RR39M7140WW

یخچال هتلی 4 فوت ال جی مدل GR-051SS

این یخچال با استفاده از کمپرسور خطی ال جی و توان مصرفی 65 کیلو وات ساعت در سال، دارای رده انرژی A+ است. وزن ناخالص این یخچال 18 كیلوگرم و وزن خالص آن 16 كیلوگرم است.

یخچال هتلی 4 فوت ال جی مدل GR-051SS
یخچال هتلی 4 فوت ال جی مدل GR-051SS

فریزر 6 فوت ایستکول مدل 4كشوی 1946

آیا به دنبال یک فریزر کوچک، کارآمد و با کیفیت هستید؟ آیا می‌خواهید در فضای خود صرفه‌جویی کنید و همزمان از مزایای یک فریزر مدرن بهره‌مند شوید؟ اگر جواب شما بله است، پس فریزر ایستکول مدل 4كشوی 1946 را از دست ندهید. این فریزر با طراحی ساده و زیبا، گنجایش مناسب 160 لیتر، رنگ سیلور و نمودار مصرف انرژی C یک انتخاب عالی برای نگهداری مواد غذایی شما است. این فریزر دارای چهار کشو است که به شما اجازه می‌دهد محصولات خود را به راحتی دسته‌بندی و ساماندهی کنید. همچنین، صدای کم، پایه‌های قابل‌تنظیم و کشوهای محکم این فریزر نشان‌دهنده‌ی کاربردپذیری و دوام آن هستند. فریزر ایستکول تولید شرکت تکران‌مبرد است که بیش از 60 سال سابقه در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ دارد. این شرکت با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تجربه‌ای غنی، محصولات با کیفیت و قابل اعتماد را به بازار عرضه می‌کند. فریزر ایستکول مناسب برای استفاده در منازل، هتل‌ها، مغازه‌ها و هر جای دیگر است که نگهداری مناسب مواد غذایی را لازم دارید. پس چه منتظرید؟ همین حالا فرصت را بگیرید و فریزر ایستکول را با قیمت مناسب خودتان بخرید.


یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060

اگر به دنبال یک یخچال کوچک و کارآمد هستید، یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060 می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این یخچال با طراحی ساده و زیبا، دارای محفظه‌ای برای نگهداری مواد غذایی تازه و منجمد است. این یخچال دارای دو طبقه قابل جابجایی در بخش یخچال و یک جایخی در بخش فریزر است. همچنین کشوی مخصوص میوه و سبزیجات در قسمت پایین یخچال قرار دارد که باعث حفظ رطوبت و تازگی آن‌ها می‌شود. این یخچال با وزن 60 کیلوگرم و ابعاد مناسب، به راحتی قابل حمل و نصب است. این یخچال با مصرف انرژی پایین، در رده‌ی A قرار دارد و به صرفه‌جویی در هزینه‌های برق کمک می‌کند. این یخچال با رنگ سفید، به هر آشپزخانه‌ای شکل و شمایل می‌دهد. این یخچال از شرکت امرسان، گارانتی 36 ماهه دارد و با کیفیت ساخت بالا، عملکرد عالی را به شما ارائه می‌دهد. برای خرید این یخچال، می‌توانید به لینک‌ زیر مراجعه کنید:

یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060
یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060

 

مشخصات توضیحات
نام محصول یخچال 10 فوت امرسان مدل HRI1060
نوع یخچال و فریزر
رنگ سفید
وزن 60 کیلوگرم
گنجایش کل 207 لیتر
گنجایش یخچال 180 لیتر
گنجایش فریز 27 لیتر
تعداد طبقات دو عدد
تعداد طبقات درب پنج عدد
لامپ دارد
جایخی دارد
کشو مخصوص محفظه سبزیجات دارد
رده انرژی A
كشور سازنده ایران
گارانتی 36 ماهه

 

یخچال هتلی 5 فوت سامسونگ مدل RR39M7140WW
یخچال امرسان مدل HRI1060
یخچال امرسان
یخچال امرسان
یخچال امرسان HRI1060
یخچال امرسان HRI1060

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یخچال 5 فوت ایستکول مدل مینی بار 1835

ایستکول، برندی که یخچال‌های خاص را به شما می‌دهد! آیا به دنبال یک یخچال کوچک و کارآمد هستید؟ آیا فضای کافی برای نصب یک یخچال بزرگ ندارید؟ آیا دوست دارید هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس نگران نباشید. ما راه حل مناسبی برای شما داریم. با معرفی یخچال 5 فوت مدل مینی بار 1835، برند ایستکول، یک تجربه جدید و لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. این یخچال با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • سبک و کوچک: این یخچال با داشتن حجم کم و ابعاد کوچک، به راحتی در هر فضای محدود قابل نصب است. شما می‌توانید این یخچال را در آشپزخانه، اتاق خواب، دفتر کار، سالن پذیرایی و حتی در خودرو خود قرار دهید.
  • کارآمد و هوشمند: این یخچال با استفاده از سیستم دیفراست، جلوگیری از یخ زدگی را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود تا فضای داخلی یخچال بیشتر برای نگهداری مواد غذائی مناسب باشد. همچنین با داشتن سه طبقه، این یخچال به شما اجازه می‌دهد تا مواد غذائی خود را به صورت منظم و تفكیك شده نگه دارید.
  • کم مصرف و صرفه‌جو: این یخچال با استفاده از فناوری مدرن و طراحی خاص، مصرف انرژی را به شكل قابل توجهی كاهش می‌دهد و به شما كمك می‌كند تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی كنید.

پس دیر نکنید و همین حالا یخچال 5 فوت مدل مینی بار 1835 را از برند ایستکول سفارش دهید و از تخفیف‌های ویژه ما بهره‌مند شوید. این یخچال، یخچالی است که شما به آن نیاز دارید. ایستکول، برندی که یخچال‌های خاص را به شما می‌دهد!

یخچال 5 فوت ایستکول مدل مينی بار 1835
یخچال 5 فوت ایستکول مدل مينی بار 1835
یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919

یخچال 9 فوت ایستکول مدل هتلی 1919

8,355,000 7,578,000 تومان

مشخصات

  • گنجایش یخچال
    118 لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    3
  • تعداد طبقات درب یخچال
    4
  • تعداد کشو
    1 عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راست بازشو
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    گنجایش 9 فوت-کمپرسور قوی-طراحی منحصر به فرد-سرمای عالی
مشاهده و خرید محصول
یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835

یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835

6,568,000 6,000,000 تومان

مشخصات

  • گنجایش یخچال
    80 لیتر لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    3 عدد
  • تعداد طبقات درب یخچال
    3 عدد
  • تعداد کشو
    1 عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به سمت راست
مشاهده و خرید محصول
یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت دوو مدل DS-3020SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت دوو مدل DS-3020SS

46,500,000 42,980,000 تومان

مشخصات

  • گنجایش یخچال
    394 لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    4
  • تعداد طبقات درب یخچال
    5
  • تعداد کشو
    2 عدد
مشاهده و خرید محصول
یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی بار403

یخچال 3 فوت ایستکول مدل مینی بار403

5,643,000 5,000,000 تومان

مشخصات

  • گنجایش یخچال
    ندارد لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    1
  • تعداد طبقات درب یخچال
    2
  • تعداد کشو
    1 عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راست بازشو
مشاهده و خرید محصول
یخچال و فریزر 6 فوت پارس مدل PRH08349EW

یخچال و فریزر 6 فوت پارس مدل PRH08349EW

مشخصات

  • گنجایش یخچال
    93 لیتر لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    3
  • تعداد طبقات درب یخچال
    3
  • تعداد کشو
    1 عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به راست باز می شود
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    لاستیک دور درب ضد باکتری سطوح مقاوم در برابر خراش قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات یخچال پایه های قابل تنظیم و چرخ دار گاز خنک کننده R134a رتبه مصرف انرژی A+
مشاهده و خرید محصول
یخچال و فریزر 27 فوت اسنوا مدل SN3-2027LW

یخچال و فریزر 27 فوت اسنوا مدل SN3-2027LW

مشخصات

  • گنجایش یخچال
    400 لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    3
  • تعداد طبقات درب یخچال
    5
  • تعداد کشو
    2 عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به سمت راست
  • لزوم اتصال به شیر آب
    ندارد
مشاهده و خرید محصول
‫5/5 ‫(1 نظر)
فیس بوک
توییتر
لینکدین
پینترست
تلگرام
واتس اپ
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یخچال کوچک 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک
تازه های بازار
آبمیوه گیری بوش خرید و قیمت انواع آب میوه گیری bosch
آبمیوه گیری بوش | خرید و قیمت انواع آب میوه گیری bosch
آبمیوه گیری پارس خزر
آبمیوه گیری پارس خزر معرفی 15 مدل محبوب به همراه قیمت
پیازخرد کن برقی
معرفی 45 مدل پیاز خرد کن برقی ارزان با کیفیت بالا
بهترین زودپز برقی (30 مدل آرام پز و زودپز برقی ارزان قیمت کیفیت عالی)
بهترین زودپز برقی (30 مدل آرام پز و زودپز برقی ارزان قیمت کیفیت عالی)
جاروبرقی پارس خزر
جاروبرقی پارس خزر ارزان قیمت معرفی بهترین مدل ها
پارچ تصفیه آب
معرفی 45 مدل پارچ تصفیه آب برند های پرفروش بازار به همراه قیمت روز بازار
اجاق گاز صفحه ای داتیس
گاز صفحه ای داتیس معرفی 42 مدل برتر به همراه قیمت روز بازار
مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک (ام دی اف) قیمت روز
مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک (ام دی اف) قیمت روز
قیمت سرویس چینی زرین 18 نفره
قیمت سرویس چینی زرین 18 نفره
35 مدل از بهترین دستگاه تصفیه هوا ارزان قیمت
بهترین جاروبرقی بوش
جاروبرقی بوش: معرفی 35 مدل بهترین جاروبرقی پرفروش برند بوش
اتو بخار ایستاده
اتو بخار ایستاده: خرید بهترین اتو بخار ایستاده قیمت روز بازار به همراه نظرات خریداران
چرخ گوشت پارس خزر
چرخ گوشت پارس خزر: 11 مدل بهترین چرخ گوشت پارس خزر ارزان قیمت
بخاری برقی پارس خزر
بخاری برقی پارس خزر
بهترین همزن برقی
30 مدل بهترین همزن برقی کاسه دار خانگی و بدون کاسه حرفه ای
بهترین مارک گوشت کوب برقی
بهترین مارک گوشت کوب برقی
بهترین مارک قابلمه چدن اصل
بهترین مارک قابلمه چدن اصل
سرخ کن فیلیپس
قیمت سرخ کن فیلیپس (معرفی بهترین مدل ها)
چای ساز میگل
چای ساز میگل
توستر بوش
توستر بوش ویژگی‌ها، قیمت‌ها و نکات مهم قبل از خرید
توستر پارس خزر
توستر پارس خزر گزینه‌ای اقتصادی و با کیفیت برای پخت و پز
۳۵ توستر پرفروش با ویژگی‌های خارق العاده راهنمای خرید توستر
۳۵ توستر پرفروش با ویژگی‌های خارق العاده | راهنمای خرید توستر
یخچال کوچک 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک
یخچال کوچک | 12 مدل پرفروش یخچال کوچک هتلی بدون برفک
بهترین جاروبرقی ایستاده
25 مدل از بهترین جاروبرقی ایستاده قیمت روز
بهترین مارک قابلمه گرانیتی در ایران و جهان + قیمت، مشخصات و خرید
بهترین مارک قابلمه گرانیتی در ایران و جهان + قیمت، مشخصات و خرید
جی پلاس ساخت کجاست؟ محصول ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب
جی پلاس ساخت کجاست؟ محصول ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب
15 مدل از بهترین جاروبرقی سامسونگ ارزان قیمت
15 مدل از بهترین جاروبرقی سامسونگ ارزان قیمت
آموزش ساخت کرسی برقی
آموزش ساخت کرسی برقی
سرخ کن بدون روغن تفال اصلی و تقلبی
سرخ کن بدون روغن تفال اصلی و تقلبی
مقایسه سرخ کن فیلیپس 9270 با 9280
مقایسه سرخ کن فیلیپس 9270 با 9280
بهترین ها
آرشیدا سپهری هستم کارشناس مقایسه محصولات برند های مختلف بازار
آرشیدا سپهری هستم کارشناس مقایسه محصولات برند های مختلف بازار

من نقد و بررسی محصولات را انجام میدم ، برای خرید بهترین برندهای موجود در بازار مزایا و معایب هر محصول را درج میکنم.